سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه تزریق ژل در بهترین کلینیک چقدر است؟

تزریق ژل جزء روش های جوانسازی و زیبایی پوست می باشد و امروزه اغلب خانم ها و آقایان از این روش برای جوانسازی پوست صورت و پوست سایر قسمت های بدن خود استفاده می کنند، در صورتی که به دنبال تخصصی ترین مرکز تزریق ژل در تهران هستید به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم در این زمینه از وب سایت سرای عروس کمک بگیرید زیرا در این سایت لیستی از بهترین مراکز تزریق ژل را گردآوری کرده ایم.

تزریق ژل و کاربردهای آن

مواد بسیاری وجود دارد که ساختارشان شباهت بسیار زیادی به ژل دارد و با نام های فیلر، پرکننده، حجم دهنده شناخته می شوند؛ از تمامی این موارد می توان برای جوانسازی پوست و داشتن پوستی درخشان و صاف استفاده کرد؛ اخیرا هزینه بسیار زیاد روش های مختلف دیگر و جراحی ها موجب شده که افراد تمایل بیشتری نسبت به تزریق ژل داشته باشند و با کمک آن، بسیاری از مشکلات پوستی شان را برطرف کنند.

تزریق ژل کاربردهای مختلفی دارد که موجب از بین رفتن بسیاری از مشکلات پوستی می شود؛ در ادامه برخی از این کاربردها را برای شما ذکر خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی با اطلاعات کافی اقدام به انجام این روش کنید :

حجم‌دهی : می توان از فیلرهای پوستی جهت برجسته تر کردن و افزایش یافتن حجم گونه ها، لب، چانه استفاده کرد؛ بسیاری از افراد نام این کاربرد را «پروتز» می دانند.

رفع چین و چروک‌ها : با استفاده از تزریق ژل می‌توان جهت از بین بردن چین و چروک‌هایی مثل خطوط پیشانی، اخم،خنده، اطراف لب و بینی استفاده کرد.

حجم‌دهی به صورت :  از جمله اثرات منفی پیری بر روی پوست، کاهش یافتن حجم صورت می باشد؛ به طور معمول این مشکل اثر خود را بر روی لب ها، گونه ها، پلک ها می گذارد که با تزریق ژل می توان آن ها را برطرف کرد؛ حتی این روش می تواند با از بین بردن گودی و سیاهی چشم، لیفت کردن ابرو و رفع افتادگی های پوست، به داشتن پوستی بهتر کمک کند.

جوانسازی دست‌ها : تزریق ژل نه تنها بر روی جوانسازی پوست اثر می گذارد بلکه می تواند کمک بزرگی به جوانسازی پوست دست ها نیز کند؛ این روش توسط FDA کاملا تایید شده است.

زیبایی بینی : بدون انجام جراحی و استفاده از تزریق ژل  می توان مشکلات بینی را برطرف کرد.

هزینه تزریق ژل در بهترین کلینیک چقدر است؟

در حقیقت تعیین قیمت دقیق تزریق ژل بدون معاینه و اطلاعات مورد نیاز، به هیچ عنوان مقدور نیست. چرا که این میزان هزینه به عوامل مختلفی وابسته است. شما با شناخت این عوامل می توانید تصمیم گیری بهتری در زمینه تزریق ژل داشته باشید. همچنین می توانید بسیاری از هزینه های غیر ضروری را حذف کنید. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل می پردازیم:

  • برند ژل: معمولا ژل ها توسط برند های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند. برخی از این ژل ها کیفیت بهتری داشته و قیمت بالاتری هم دارند. قبل از انتخاب برند لازم است با پزشک خود مشورت کرده و سازگار ترین برند را مطابق با شرایط خود انتخاب کنید.
  • محصول انتخابی: علیرغم این که ژل در برند های مختلفی تولید می شوند. هر یک از این برند ها نیز انواعی از ژل ها را ارائه می دهند. تفاوت هر یک از آن ها به ترکیبات اضافی مانند لیدوکائین، باعث گران تر شدن محصول می شود. همچنین زمانی که ژل برای ناحیه و کارکرد خاصی تولید شده باشد نیز قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • حجم فیلر مورد نیاز: از میان تمام عوامل موثر بر قیمت، حجم فیلر مورد نیاز مهم ترین عامل موثر بر قیمت است. در حقیقت، حجم ژل مورد نیاز نشان دهنده این است که چند واحد ژل لازم است تا نتایج مطلوب حاصل شود.
  • پزشک متخصص: به هر میزان که پزشک مربوطه مهارت و تخصص بالایی در زمینه تزریق ژل داشته باشد، گران تر نیز خواهد بود. البته این موضوع در مورد بیش تر پزشکان ماهر و با تجربه درست است. با این حال، این تغییر قیمت تا حد زیادی قابل قبول است؛ چرا که می تواند تاثیر بسزایی بر روی چهره نهایی شما داشته باشد.
  • کلینیک انتخابی: به هر میزان که کلینیک مربوطه از امکانات و تجهیزات به روز و پیشرفته تری برخوردار باشد، هزینه بیش تری نسبت به سایرین خواهد داشت. این موضوع کمک می کند که فرآیند انجام کار به صورت مدرن و دقیق انجام شود.
  • محل تزریق: بسته به محل تزریق و میزان حساسیت آن، ممکن است قیمت متفاوتی برای آن اعمال شود. این موضوع تا حد زیادی بر روی میزان حجم تزریقی نیز موثر است.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک: به هر میزان که شهر شما به پایتخت و یا شهر های اصلی نزدیک تر باشد، هزینه لازم برای تزریق ژل نیز بیش تر خواهد بود. همچنین بیش تر کلینیک هایی که در حاشیه شهر ها، اقدام به تزریق ژل می کنند ریسک بالایی داشته و به هیچ عنوان توصیه نمی شوند.