سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با مراحل فیلر صورت آشنا شوید!

تزریق فیلر به صورت به دلیل اینکه دارای مزایای زیادی است امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است، به همین دلیل بیشتر خانم ها و آقایان تمایل دارند برای تزریق این ماده به تخصصی ترین مراکز مراجعه نمایند تا از فواید انجام این عمل سرپایی بهره مند گردند. اگر شما نیز تمایل دارید تزریق فیلر صورت را انجام دهید بهتر است به مراکز تخصصی مراجعه کنید، برای پیدا کردن مراکز تخصصی تزریق فیلر همین حالا کلیک کنید.

نحوه تزریق فیلر صورت

در اولین مرحله پزشک زیبایی باید پوست شما را ارزیابی کند و در صورت لزوم برخی از نواحی صورت را تقویت نماید.
در دومین مرحله از مراحل فیلر صورت باید پوست صورت را با کمک ماده ضد باکتری کاملا تمیز کرد. برای جلوگیری از درد از یک پماد بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود البته از سوزن بی‌حس کننده موضعی نیز می‌توان برای بی‌حس کردن قسمت‌هایی از صورت استفاده کرد. این تزریق‌ها درد زیادی ندارند و قابل تحمل می‌باشند.
پس از اتمام مراحل بالا نوبت به تزریق فیلر می‌رسد. تزریق فیلر به هر قسمت فقط به چند دقیقه زمان نیاز دارد. کل مراحل فیلر صورت بسته به نوع پوست و میزان چین و چروک‌ به پانزده دقیقه الی یک ساعت زمان نیاز دارد.
پس از تزریق فیلر انتظار درد، قرمزیی، تورم وشاید کمی خارش را هم داشته باشید.
برای کاهش درد و تورم می‌توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید. ممکن است که فرد یک الی دو روز کمی درد داشته باشد اما این درد به اندازه‌ای زیاد نیست که به قرص و دارو نیاز داشته باشید.
بهتر است در تمامی دوران تزریق تا مراقبت های پس از فیلر با کادر مجرب مرکز زیبایی دکتر آرین در ارتباط باشید؛ تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

فواید تزریق فیلر

تزریق فیلر به مدت زمان طولانی نیاز ندارد و سریع انجام می شود و در طول درمان به یک بی حسی موضعی نیاز دارد.
نتایج آن فوری نمایان می شود.
فواید تزریق فیلر به صورت نا محسوسی ایجاد می شود و شما به هدف خود از لیزر صورت می رسید.

 

فیلر  به کدام نواحی از صورت تزریق می کنند ؟

در اهواز فیلر را به کدام نواحی از صورت تزریق می کنند ؟

در واقع برای نواحی مختلف صورت از فیلر استفاده می کنند که بتوانند مشکلات مختلف پوستی را از بین ببرند؛ موارد استفاده از فیلر شامل گزینه های زیر می باشند :

تزریق فیلر زیر چشم : زیر چشم انسان به دلایل مختلفی دچار گودی و تیرگی می شود که می توان از طریق تزریق فیلر این مشکل را برطرف کرد؛ فیلری که به زیر چشم تزریق می شوند مدت زمان ماندگاریشان کوتاه می باشد و دائمی نیستند اما این دوره زمانی بین فیلر ها متفاوت می باشد.

تزریق فیلر گونه : فیلر هایی که برای گونه های انسان مورد استفاده قرار می گیرند، در خود کلاژن دارند که موجب پر شدن گونه ها و برجسته و زیبا شدن گونه ها می شود؛ ماندگاری این فیلر ها به نوع آن ها بستگی دارد؛ در واقع فیلرهایی که از نوع اسیدی هستند مدت زمان ماندگاربشان حدودا 12 ماه می باشد؛ اخیرا فیلرهایی با نام انسه که هیالورونیک اسید ندارندف ممدت ماندگاریشان 1 الی 4 سال می باشد.

تزریق فیلر لب : از این نوع فیلر برای برجسته کردن لب ها و برطرف کردن نواقص و مشکلات لب استفاده می شود که باید فیلر را به نواحی مختلف لب حتی اطرافش تزریق کرد؛ برای لب از فیلرهایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند و مدت ماندگاریشان کوتاه است استفاده می شود؛ تزریق فیلر هیالورونیک اسید موجب زیبایی لب ها و جذابیتشان می شود.

تزریق فیلر بینی : بینی انسان ممکن است دچار مشکلاتی اعم از فرورفتگی و قوز بینی و دیگر موارد می شود که می توان برای درمان آن ها از فیلر استفاده کرد؛ به وسیله سوزن های بسیار ریز فیلر هیالورونیک اسید را به بینی تزریق می کنند.

تزریق فیلر چین و چروک : در نواحی مختلف صورت انسان مانند بین دو ابرو، اطراف چشم ها و پیشانی خطوطی مشاهده می شود که می توان آن ها را از طریق فیلر از بین برد؛ بهترین گزینه برای پر کردن این خطوط، فیلر هیالورونیک اسید می باشد.