سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی جزو روش های کاربردی است که از آن برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود، امروزه در بهترین مرکز هایفوتراپی غرب تهران برای ارائه خدمات مربوط به هایفوتراپی از دستگاه های مدرن استفاده می گردد. انجام هایفوتراپی دارای مزایای زیادی است که در ادامه به بررسی این مزیت ها پرداخته ایم.

کاربردهای هایفو‌تراپی چیست؟

برای آشنایی با جوانسازی صورت با استفاده از هایفوتراپی بهتر است برخی از کاربردهای آن را بشناسید. به طور کلی از هایفوتراپی برا انجام عمل‌های زیر انجام می‌شود:

لیفت صورت

لیفت صورت با استفاده از هایفو به کمک امواج اولتراسوند انجام می‌شود. این امواج با نفوذ به لایه‌های درونی پوستهمراه با گرمای طبیعی در آن‌ها باعث کلاژن سازی شده و موجب جوانسازی صورت می‌شوند.

لیفت غبغب

غبغب یکی از ناحیه‌های حساس صورت است که بر روی زیبایی شما تاثیر زیادی دارد. استفاده از هایفوتراپی برای از بین بردن غبغب بسیار رایج است. در این روش با استفاد از امواج پوست صورت و غبغب را تحریک کرده و حجم غبغب را کمتر می‌کنند.

لیفت پوست گردن و دکلته

جوانسازی صورت با استفاده از لیفت پوست گردن و دکلته نیز یکی از کاربردهای پرطرفدار هایفوتراپی شناخته می‌شود. در این روش بعد از وارد کردن امواج به پوست و شروع فرایند کلاژن سازی پوست را کشیده و عمل لیفت را انجام می‌دهند.

بهبود وضعیت خط چانه

از بین بردن خط چانه یکی از دغدغه‌های دیگری است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. استفاده از روش هایفوتراپی می‌تواند روش مناسبی برای از بین بردن خط چانه باشد.

بهبود کشسانی و رفع ناهمواری بافت پوست

در گذر زمان و بالاتر رفتن سن پوست صورت دچار افتادگی و کشسانی قابل توجهی می‌شود که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. برای از بین برن این افتادگی نیز می‌توان از هایفوتراپی استفاده کرد چرا که این روش با کمترین تهاجم می‌تواند شما را یک قدم به جوانی نزدیک‌تر کند.

کاهش چین و چروک پوست

یکی از مهم‌ترین کاربردهای هایفوتراپی کاهش چین و چروک پوست شناخته می‌شود. استفاده از هایفو برای از بین بردن چین و چروک یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این روش است که همواره مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد.

اصلاح طرح لبخند

برای اصلاح طرح لبخند نیز می‌توان از روش هایفو استفاده نمود. این روش کم تهاجم می‌تواند جواب دهی بسیار خوبی برا اصلاح طرح لبخند داشته باشد.

رفع منافذ باز پوست

این کاربرد هایفوتراپی برای بسیار از افراد ناشناخته است اما در کمال توجه استفاده از هایفوتراپی برای رفع منافذ باز پوست نیز کاربردی است.

مزایای هایفوتراپی :

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • 1 تا 3 جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.
  • نتایج هایفوتراپی حدود 1 تا 2 سال ماندگاری دارند.
  • جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین 30 تا 90 دقیقه طول می‌کشد.
  • روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری
  • بدون استفاده از تزریق و برش‌
  • بدون خونریزی، درد و پانسمان
  • می‌تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌های زیبایی شود.
  • می‌تواند همراه با روش‌های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام شود.
  • هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد.